söndag 23 oktober 2011

Det är Rättvik och det är hemma. Punkt.

Cykla i sol, tvätta cykel i sol, förlora tid i gamla Grotesco klipp på youtube och glass. För att fortsätta på temat bra dagar blev det en helt okej söndag med. Minus för leksaksglassen ( trefärgad tvåliters) och så ringde Fredrik och tog upp en kvart av mitt liv. Men annars, en helt okej söndag.

I morgon ska jag få åka tåg. Var ett tag sedan jag reste någonstans så det börjar bli dags att röra på sig och utnyttja järnvägsnätet.
Jag tycker om att åka tåg, extra kul är det att komma till ett nytt ställe och få se en ny tågstation. Stationshuset ska helst vara gammalt och ha antika föremål på perrongen. Nu ska jag till Rättvik, inte nytt någonstans och inte antikt någonstans. Men det är Rättvik och det är hemma. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar