måndag 28 september 2015

Medvind var det här

Ett säkert tecken på för lite bloggande är när lösenordet till inloggningen glöms bort. Men efter att provat fem olika variander kom jag i allfall in på blogger.com.
Det är lättare att skriva i medvind än motvind. Nu verkar det äntligen blåsa åt rätt håll och det känns roligt att fylla internet med ord, speciellt efter helgens två cyclocrosstävlingar i Slottskogen som jag vann. Det är alltid kul att vinna. Det har länge varit målsättningen när jag stått på startlinjen, men med skadorna kom också lite vishet, priot nu ligger istället på att kroppen ska kännas stark.
Det gjorde den i helgen vilket speglade av sig i resultatlistan. Nu är jag inne i fas "fyra" i min rehabträning som egentligen är förebyggande träning med allmäna övningar för cyklister. Nu siktar jag på att det fungerar så träningen får flyta på. Lika så tävlandet. Med resultat att det blir fler blogginlägg och mindre hjärnsläpp vid inloggningen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar