tisdag 31 januari 2012

Swett baby swett

Inomhuscykel premiär- check. Idag gjorde jag mitt första testcykelpass för vintersäsongen. Det gick helt okej och var inte allt för tråkigt. Har tidigare kört intervaller utomhus på cykel eller med springskor, men nu tyckte jag det var dags att bli sådär fint dyngsvettig som man bara kan bli av ett testcykelpass.
Jag körde  på en av cyklarna som finns i Faluns friidrottshall. Ett tag var jag lite avis på friidrottarna som gick runt och stretchade/hoppade medan jag skapade en mindre sjö. Jag slutade vara avundsjuk när jag efter 1:30 gick därifrån och friidrottarna fortfarande höll på att stretcha och hoppa.

Dagens slutsats: Ju mer man svettas under ett pass desto fortare blir man klar.

Inte så mycket inomhuscykel. Men iallafall en bild. Jag och Emmy Thelberg under Sverige cupen i Hjo 2011.

/amgelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar