lördag 19 november 2011

Tröts stökar ner

CX cupen i Lund. Gömd bakom en hockyhall låg en fotbollstadio. Gömt för allmänheten. Men några cyklister hade hittat dit. Vi var tre i damer prestige. Jag tog starten. Sedan ville hjärnan och kroppen helt olika saker. Stumma ben. Omåkt. Ifrånåkt. I morgon är det nya tag.
Banan var iallfall rolig. Gräsudnerlag, springbacke, trapp och löphinder. Dessutom en liten backe.

I natt bor jag hos en vän i Lund. Hon och hennes kille är dock på middag med sin klass. Jag är lämnad ensam och fick göra vad jag ville.
Gör det jag är bäst på. Sprida ut mig.


Eftersom Fredrik har bild och superlativ förbjud på bloggen, lägger jag upp lite bilder för  att livet inte ska vara allt för tråkigt för er som läser.
Och för att påpeka att Sverige också kan vara soligt och varmt. Även om Gran Canaria ligger lite före om vintrarna.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar