måndag 14 november 2011

CX SM

Nöjd men ändå inte. Blev en tredjeplats på cyclocross SM idag. Banan gick på gräsunderlag med löphinder och kurvor. Förra året kördes en cuptävling där och då var banan lerig. Nu hade det inte regnat så mycket och underlaget var relativt hårt. Åstorps CK hade gjort ett bra jobb med banan och arrangemanget. 

Damer seniorers lopp i korthet;
Kajsa Snihs och jag kom iväg i starten. Halvägs kom Åsa Erlandsson ifatt och om. Hon körde i en klass för sig, drygade ut och vann. Kajsa fick en lucka till mig som jag inte orkade ta i kapp. Fyran Karin Aune var påväg ikapp mig ett tag, men jag höll undan.

Nöjd med tanke på att jag höll tredjeplatsen.

Missnöjd över att jag varit förkyld tre veckor och inte kunnat träna och ladda som jag ville. 
Bara att ladda om till nästa helg och tävlingar i Lund. Skåne here we go again.

Lite bilder kommer i morgon. Go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar