torsdag 17 november 2011

Ingen pannkaksdag

Ingen pannkaka denna torsdag. Blev pasta och köttfärsås vid Gävle bro istället, inte att förakta. Det betyder att jag har torsdagspannkakan kvar. Alternativt två pannkaksdagar nästa vecka. Eller en våffeldag och en pannkaksdag. Möjligheterna är oändliga.

Idag sprang jag en lång löpintervall i skogen. Rundan tog lika lång tid att springa som den tog att cykla i sommras. Dock fick jag ondare i benen av att springa. Mina muskler tycker inte om mig just nu och strejkar genom att bli stelare än kylskåpet. Lite spikmatta och ett par timmars bråkande med musklerna så blir nog det bra.

Nu ska jag packa för CX tävlingar i Lund i helgen.


Juste, i morgon mellan nio och fem ska jag på föredrag som heter Rädda Mannen. Mer info om det här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar