tisdag 1 november 2011

Rääzer

I helgen gick som sagt Sthlm CX. Sjukt lyckat arrangemang och kul att det var så mycket folk som kom o kollade. Passade på o hämta min racer på Cykloteket som skall med ner till Gran Canaria. Scott Foil 20. Eftersom den egentligen skulle komma efter vi dragit fick jag Scott Swedens utställnings ex. Riktigt juste! Mitt powertap hjul var också klart så nu börjar jag bli klar inför den 16/11. Denna veckan blir det jobb inför vårens äventyr. Planering, sponsorjakt och kolla tävlingskalendern. Angelica var nere i Varberg igår o nu sitter vi bilen till Rättvik o fortsätter planeringen där. Tog med mig min Varberg mtb o vi skall försöka komma ut o cykla lite i Mörksuggeland. Kanske är några fler som skall ut o cykla i Dalarna? / O a o Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar