måndag 20 februari 2012

Ofrivillig avgiftning

Tack vare min dåliga karma eller ärvt slarv är jag både telefon och datorlös. Telefonen hoppade ur fickan när vi tränade på banan förra veckan. Datorn gled ur väskan som inte riktigt var stängd när jag skulle lyfta upp den från golvet. Tack Ann för att jag får låna din dator emellanåt. Ofrivillig avgiftning från sociala medier.

Tävlingen i söndags. Jag startade bra, startloopen och första varvet. Fick åka lite saktare utför än jag velat då jag inte hann ta mig om en åkare framför i tid. Sedan blev jag stum i benen och fick inte upp någon puls på resterande varv. Enda ställena jag åkte bra på var nedför då jag plockade igen tid jag sedan tappade på resterande bit av banan. De sista två varven gjorde jag dock något sälen liknande i en av utförskörningarna, var lite för trött mot hur fort jag ville köra. Inte nöjd med första loppet alls. Men Ann och Josefine åkte startk, vilket var kul.

Idag har jag tagit igen en hög med skolarbete och snart ska jag gå hem från internetcafet och se om de andra kommit hem från utflykten till Aya Napa.
Bild från förra veckan. Det syns på bilden att det blåste. Hade jag släppt cykeln hade den flugit iväg. Nedför fick vi luta oss mot vinden för att inte blåsa ikull. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar