tisdag 14 februari 2012

Cypern på G

Jag trodde jag blivit gammal och klen. Förut har jag kunnat bära min cykelväska på axeln, även om den varit tung. Men igår och idag fick jag lov att släpa väskan efter mig. Jag är visserligen äldre än förut, men förutom 8-9 kilo cykel hade jag även knölat ner 23 kilo andra saker i cykelväskan, enligt check in vågen. Så jätteklen är jag iallfall inte. Har med mig mer reservdelar än cykel så det kanske är där vikten kommer av..

Om en timme flyger jag till Wien, där jag möter Ann Berglund och Josefine Ahlström, sedan flyger vi till Cypern. Det blir ett träningsläger med ett par tävlingar.

Igår åkte jag till Stockholm för att fixa lite saker. Han också träffa två personer jag saknat. Först min syster som var i Stockholm och hälsade på en kompis, sedan fikade jag med Clara. Bra dag.


angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar