söndag 15 juli 2012

Bakat andra saker än cheescake

I fredags hade jag en ovanligt produktiv dag. Jobb, sova middag tre timmar, handla och sedan ett bakryck. Medans brödet jäste bakade jag kakor och sockerkaka som ska bli arrackbollar senare. När bördet jäste en andra gång blev det en löprunda. Under tiden brödet gräddades stekte jag pannkakor. Sist av allt tillverkning av citron sorbe.
En hel fredag alltså..

Lördagen ägnades åt att cykla distans och äta ovan nämnda saker. Detta fortsatte jag med idag efter en träningstävling på Lugnet. Vi var sex stycken, Lars, Darvell, Öijer, Pontus och Jens Westergren. Körde fyra heat och jag tog alla sjätteplatserna. Dock ledde jag sista starten ganska länge. ( Tjuvstarta skulle jag aldrig göra)
Kakaopaketet var lite svåröppnat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar