torsdag 29 december 2011

When we were young

Det regnar och är varmt. Lämnar vädret som inte ens är värt att nämna. Tog en paus från C uppsats skrivandet och hittade gamla bilder på datorn. Lånar mina föräldrars gamla stationära med halva hårddisken full med bilder av högsta kvalitet. Ser iallafall vem som är på bilderna.

Här kommer gamla cykelbilder från 2004,2005 och 2006.

Som 15-16 åring tyckte jag det var väldigt jobbigt att åka lilla Mörksuggejakten, av minen att dömma.

Lars Bleckur i sista backen under Lida Loop,

Josefine Ahlström IK HP, min syster Erika och Johanna Kjelldahl i Borås. F 13-14

Pontus Johansson under ett träningspass i Rättvik.

Emmy Thelberg, Härnösands CK, Gävle Ungdomscup.

Starten i Shimano Tour. Kajsa Snihs, IK Jarl, längst fram.

Skidåkaren Sofia Bleckur cyklar ibland. Här under SM i Härnösand. 

Ett stort startfält i damer juniorer under SM i Udevalla. Johanna Lindman, jag och Felicia Rudenstam i starten.

Sören Bleckur langar under Lida Loop.

Jag tävlar i Älvdalen en snöfattig vinter. Tävlingen skulle egentligen gått i Sågmyra, de flesta tävlingarna den vintern gick i Älvdalen.  

2 kommentarer: