lördag 3 december 2011

Det självklara

Löparskorna, det enda som aldrig sviker dig.
Jag tog med mammas cykel upp till Grönklitt för att köra lite cykelintervaller. Eftersom jag bara tänkte hålla mig på asfalten tog jag inte med extraslang. ( Dock verktyg för att slå ut vevpartiet..)
Självklart var jag efter två minuters cykling tvungen att testa stenrammlet på sidan av vägen.
Självklart fick jag stenskott och punktering.
Det är härligt när livet är sådär självklart att man inte behöver fundera vad nästa drag kommer bli.

Löste allt genom att ta på mig löparskorna och springa obanat rätt ut i skogen. Följde upp det med spänst och styrka.
Nu väntar jag på snön  som  är lovad till klockan ett. Ikväll blir det skidåkning, är redan trött i ljumskarna, efter gårdagens timme. Hängde på pappa som " inte hetsåkte".

Erika testar vad konstsnön går för.

På toppen av slalombacken efter ett effektivt "jaga lillasyster pass" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar