torsdag 1 december 2011

Service #1

Service #2

Nysnodda apelsiner.
Nu har den kvinnliga delen av Camp Los Patios (Gran Canaria) anlänt. Kajsa blev direkt inkastad på jobbet och fick säga "Guten Tag" till alla tyskar och "ola" till alla spanjorer. Det kommer bli kanon. I eftermiddags stod det 5 stycken 9 minuters intervaller på schemat. Jag fick lite känningar i mitt knä efter första intervallen och ställde mig och sola ett tag och sen la mig o gubbsov vid sidan av vägen tills Pontus och Kajsa svettats klart. När de kom ner hade de pallat två apelsiner som vi delade på. Jag är inte den som är den och agerade glatt medbrottsling och fick några klyftor. Servicebilderna ovan indikerar på det ständiga mecket premiärturen på en ny cykel innebär.

Hoppas Angelica kommer fram till Grönklitt utan större problem så det blir lite skidor åkt i helgen. De verkar åka bil dit så det lär väll gå bättre än med SJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar