tisdag 18 oktober 2011

Träning och Jonas Wahlström

Installerat min gamla skivstångsutrustning i våran bod på trädgården. Bar ut vikter, skivstång och bänk igår. Efter cykelturen slet jag som sagt lite i vikterna och när jag skulle plocka rent efter mig glömde jag bort att min utrustning är allt annat än lika fin som de stora gymkedjornas fina skivstänger med kullager och bra ställningar
mm. Valde att plocka bort en vikt på ena sidan och sen ta den andra vikten. Tyvärr eller som tur är (beroende på hur man ser det) funkar Newtons lag även på Trädgårdsgatan och vikt och stång slungades in i en stakars fönsterruta som sprack. Glömt o berätta för far men skyller väll på min bror eller att det varit så länge.
Dagens träning blev en timme med överkroppsstyrka och tänjning för benen.

Fick tips att lyssna på Sommar i P1 och speciellt på Jonas Wahlström. Karln är mer eller mindre galen och det är fantastiskt roligt. Kolla länken här.
Blogg och projekt börjar tar form mer och mer. Skickar in en bild från sommarens äventyr i England och Världscupen i Dalby Forrest. Även från Sverigecupen i Hjo i somras.Det kommer bli fler sådana bilder framöver utlovas.

Foto; Random åskådare i England.


Foto; CRT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar