måndag 24 oktober 2011

En vända till, varför inte?

Idag är jag hemma från diverse aktiviteter för vård av sjuk Angelica. Självmedicineringen har bestått av Ben n Jerrys och Bröllopsfotografen. Kommer fortsätta med ipren och journalistik C plugg. Måste ta i med hårdhandskarna så jag kan köra Sthlm Cyclocross på lördag.

Trodde jag var frisk i helgen, men det är ju så kul att inte kunna träna eller något annat så varför inte dra en förkylning till.
Min kompis Claras reaktion;
- Vad har du för symtom? Hosta, ont i halsen, snorbollar?
- Dödlig ont i halsen och snor.
- Hahaha. Då har du nog fått min förkylning, börjar du hosta är det garanterat den.

Damn you datasalen utan ventilation.

Ingen Rättviksresa. Den får vänta en vecka, slalombacken står nog kvar..


Sthlm Cyclocross i Kungsträdgården förra året.
foto; Jahn Ekman

/ Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar