måndag 3 mars 2014

Spänstig lillasyster

Angelica: Jag kommer upp i brygga utan problem, men sedan. Jag kan inte tänka mig att lyfta benet utan att ramla ihop. Har du testat?
Erika: Näää. Men jag kan prova nu.

Det var tydligen inte så svårt. Inte ens med ond ljumske.  Bra att veta.. 
Såhär kan jag inte heller göra. Men så är jag varken akrobatiskt lagd eller  före detta Indienresenär. 

När vi inte övade på vår befintliga och obefintliga rörlighet såg det ut såhär under min helg i Oslo;
Röda kärran- min bästa vän.

Dimma på Holmenkollen. Jag såg bara branta backar, mina ben såg bara mjölksyra.

Fika på Erikas jobb. 

Efterrätt på huset efter avslutat tapasmiddag.

Kukkonstverk på Lukka.

Matlagning i kollektivets kök.

Erika och Alicia.

Färglada väggar i Lukkas (?) kvarter.



Fredriks helg vet jag inte om det finns bilder på. Men den har mest bestått av nötande på cykel, secondhandmöbler och en massa mat på Asia spa.

/ Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar