lördag 3 augusti 2013

Engelbrektsturen, konsert och Idre

Förra helgen var det Engelbrektsturen i Norberg. Vart sjukt nöjd med min prestation i slutet. Jag och Lars lyckades i vår grupp spurta snabbast av de andra och slutade Lars 6a och jag 7a.

I veckan har Jacob Grath hans bror och deras kompis Andy från Tyskland vart på besök, det har seglats, ätit glass, visats Varberg, druckits öl och vart på Miss Li konsert på Majas. Riktigt kul!

Denna helgen är det Grenserittet för CRT. Missar tyvärr det racet till föremåner för min kompis Rikard Lindén som gifter sig med sin Pia i Idre. Inte värt och missa.

Var uppe och sprang på Idre fjäll med min vän Per Frykholm och kollat på Rullskidtävling.

Förra veckan var vi i Åre. Lyckades vurpa o skada armbågen. Rehab på det men det kommer nog bli bra.

Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar