fredag 15 februari 2013

Fredagståg

Ägnar mig just nu åt min hobby åka tåg. I helgen har vi en träff med CTR i Falun där vi ska ställa av varandra på skidor och prata om säsongen.

Eftersom jag är van att leva det goda studentlivet är det lite jobbigt att vara arbetare. Jobbade heldag onsdag och torsdag. Tränade sedan med Hisingens CK på torsdag kväll. Detta ledde till en totaldeckning efter att tåget rullat ut från Göteborgs Central i morse. Vaknade i höjd med Södertörns Tingsrätt. Fin resa. Nu har jag bytt tåg och är snart framme i Rättvik. Har lurat (inte så svårt) pappa att åka skidor med mig innan det bär av till Falun.

Fredrik är i Stockholm och skriver en deltena på distanskursen han läser. Men sen dyker han upp i Falun. Fest på en fredag.




/ Angelica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar