måndag 28 januari 2013

Fredags effektivitet

I fredags hade jag en synnerligen produktiv dag. Det började med benstyrka och bålstyrka på morgonen. Kände mig stark och blev så glad att jag resten av dagen bara betade av to do efter to do.
- Letade igenom internet efter lägerboende på GC
- Åkte in till stan och skrev kontrakt för ett deltidsjobb
- Köpte ÄNTLIGEN ett par nya löparskor
- Hämtade ut paket med reservdelar till en ledsen vintercykel
- Köpte blomjord till döende palm OCH passade på att i förväghandla extraprislax till lördagen.
- Slängde två tredjedelar av palmen. Bytte jord och sparade det minsta och friskaste trädet. ( Som jag sedan dess minutöst bevakat, kommer den att övarleva?)
- Lagade falafel till middag
- Avslutade med att baka semlor. Som trots både jäst och bakpulver bara blev en halv tumme höga (?)


Maja kom hit över helgen och hälsade på. I söndags testade vi skidspåren vid Landvetter. Tyckte konstsnöslingan var ultimat. En lång backe upp och en ned. Inte allt för mycket folk och lättvallat. Har mitt i allt TC cyklande glömt bort vad som egentligen är kul vinterträning.

Änggårdsberget 
+
        
=
Väldigt jobbiga intervaller

Det var mysigare i verkligheten. Släkt lampa, tända ljus, levande musik och servitörer.



/Angelica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar