torsdag 25 oktober 2012

Hejdå Falun. Hej Göteborg

Göteborg var det här. Bjöd mina föräldrar på en mindre chock när de kom för att hämta mig och mina saker i går morse vid sju på Jungfruvägen. Först konstaterade pappa att bara hälften av detta kommer gå in i bilen. Sedan tittade mamma på havet av kartonger och väskor och sa det samma.
Tur och tack så var Håkan väl förberedd på eventuella krissituationer i samband med flytt. Det jag inte akut behövde för att överleva i Götet kördes till deras hus på andra sidan Falun.
När vi packat in det viktigaste, kläder, fotoalbum och en butterkaka kunde vi komma iväg vid tio.

Hittade till lägenheten och packade in alla saker. Erika kom över och vi gick och åt på en palestinsk restaurang. Följt av butterkaka och pajfika hos Erika och Alicia.
Bra start på Göteborg.

Har inga bilder på min stora flytthög, men väl från Farmors fylla jämnt år kalas i helgen.

Fördrink på laddning

Erika

Farmor och farfar

Maaat

Hungriga men glada gäster

En kort summe av farmors liv



Följt av lite dans


angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar