torsdag 21 juni 2012

Semester del 2 och rock garden

Tycker jag jobbar på bra med semestern. Såg dock att det mot sin historia ska vara sol i Falun/ Rättvik på midsommarafton. Det ska regna i Varberg, man kan ju inte få allt. Sov till tio idag med. Käkade glass igår och har besökt en segelbåt. Dock ingen semesteröl.

Cyklade långt i förrgår och igår. Vänsterbenet värkte efter pass två. Det är ju så platt här, inga nedförsbackar att vila benen i. (Detta är orsaken, inte någon eventuell klenhet.)

båtflagga

Trodde att jag cyklade mitt i ingenstans och kände mig som ensammast i världen. Då dyker Ullared/ Gekås upp. På campingen fanns en slalombacke med en liftränna. Något gott har de lyckats skapa iallafall.

En gedigen vedhög. 

Fredrik mötte upp mig efter att han slutade jobbet. Längs en led i bokskogen hittade vi denna nätta rock garden. 


angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar