onsdag 6 juni 2012

Hårt liv

Två träningspass idag. Först ett rullpass från Falun till Gustafs med Erika för att hälsa på mormor och morfar. Där väntade en surprise i form av två leksugna kusiner, sex och två år gamla. Jag var helt slut efter  en timme med springa och jaga varandra med en sopkvast leken.

I måndags bjöd jag farmor och farfar på lunch i utbyte mot att de skjutsade min cykel till Falun som jag så fint cyklat till Vikarbyn. Tack för det. Så fick jag låna ett mekställ, verktyg och Pontus för att fixa min nya framgaffel. Tack Sportson.

På grusvägen längs Runn åkte vi fel och stötte på kvarters gänget som hängde lite sådär. 


Vi cyklade i kort kort, svettiga och glada mötte vi två blöta och kalla cyklister som cyklat åt andra hållet. Lisa Ström, som bloggar om viktiga saker, och Jeppe 77 med kläder för vintercykling hade tajmat ett regnväder och fick säkert de stundande regnvädret på bilden påväg hem..

Pigg och leksugen kusin 1

Pigg och leksugen kusin 2

/angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar