tisdag 13 november 2012

Tipp topp..

..dag på alla och allas fronter här på Andra långgatan. Jag och Fredrik simmade i morse. Svalde halva bassängen var under tiden de obligatoriska 1000 metrarna avverkades. För att toppa detta åkte vi till Willys och storhandlade. Speedos och ett flak med krossade tomater till Fredrik och ostkaka till mig. När det regnar konstant ute får man roa sig bäst man kan.

Igår sken visserligen solen. Tommy Hammarström visade mig en bra rullskidsväg på den stjärnklara kvällen. Så livet kan ju vara fint utan krossade tomater till dess förbannelse och klorvatten i systemet.

Lite fler bilder från helgen:

Henrik Öijer fångade Erikas snygga kurvteknink.


Göran Eriksson fångade vår start under lördagen. 

Bild snodd från Oscar Ekstam. Det blev svårt att dölja vad som hänt under helgen..

David Elmfeldt timade en av mina söndagsvurpor.

Lisa Ström och jag i springbacken. Foto: http://oijer.blogspot.se/


/Angelica
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar