måndag 21 maj 2012

Hemmöver


Nu kan vi det här med Frankrike och vårt post bordellboende. Påbörjat hemresan och vi tävlar i vem som är mest dryg. Fredrik leder med sin "vad sa du" sjuka. Pasade också på att kolla hur spännande det är att köra på dieselångorna och fråga tröga fransmän efter närmaste mack. 

Tävlingen idag var kort för min del. Jag fick problem med magen i vecka och även om hjärnan ville vara frisk så sa kroppen nej efter ett varv. Men jag fick en bra start jämfört med tidigare lopp vilket jag är nöjd med, kunde ta mig fram mera under startloopen. 

Vi kollade på herrarnas lopp och fransmännen hejjade lika mycket som tjeckerna förra veckan. Julien Absalon hade byggt banan med sin downhillåkande brorsa, vilket speglade banan en aning. Absalon vann och publiken var glad.

Vi åker en bit idag och sedan resten i morgon till Varberg. 
Billingeracet, första deltävlingen i långloppscupen gick i helgen och Lars från vårt team vann, riktigt kul.

angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar