torsdag 5 april 2012

Nämen, titta vad jag hittade

Imorgon är det fredag och 142 dagar cykelhärjande på Gran Canaria är över. Skruvade isär cykeln och packat ner lite kläder i väskan. Flyger till Stockholm imorgon fredag. Åker förhoppningsvis till Varberg på söndag och firar fars födelsedag på tisdag. På onsdag åker vi vidare till Belgien och Världscupen i Hoffalize.

Skakade lite extra och kände igenom väskan om det låg något där. Oops. En liten vinröd bok med siffror och ett välbekant ansikte i.

Så här började resan:

 Och några månader senare hittar jag det gamla. 1500 pistoler man kunde lagt på annat.


Då har jag haft med mig mitt pass hela tiden samt det enda jag hittade i en tom resväska. Bra jobbat klantarsel. Skall försöka komma ihåg och att det är imorgon jag reser.

Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar