torsdag 29 mars 2012

Djuphet och påskkort

Tog en trip till mormor och morfar igår, fick både god mat och diskutera hur världen skulle bli en bättre plats. Det mest radikala,effektiva sättet är väl att ta bort människan, men så långt kom vi inte i tankarna. Fortsatte djupa diskussionspåret i eftermiddags med att prata om självmord och rätten till sitt liv på tyskalektionen.

I morgon väntar skogsdistans, jag ser efter min systers cykel tills jag får min egen. Den är så glad över att få komma ut i skogen, visar tacksamhet genom att säga upp dämparfunktionen i gaffeln efter en kvart. Men skogen är fin och jag är glad att Erika inte bor hemma så hon märker av att cykeln är borta..


Nöjd över att påskkort från någon som kallar sin "bergakungen" Denna bergakung åker väl som fortast lätt svagt nerför på racer. ( eller på ett par klassiska skidor)

1 kommentar: