måndag 17 september 2012

Rullskidor var det här

Fredrik kör båt och umgås med vältränade, mestadels, män i 20 årsåldern. Medan jag hänger i datasalen och skriver om kemikalier. Rättvist.  

Har inlett logistik VM och försöker få ihop det jag vill göra kommande månaden. Hinner inte åka den första crosshelgen, synd för jag längtar efter crosssåkning. Förhoppningsvis kan jag köra andra helgen i Kumla. Har ju sorterat min fyra år gamla cross till vintercykelfacket och köpt en ny.

I helgen tävlade jag halva Hammarbyhill. Tyvärr bråkade baksida lår, rumpa, höft, rygg ovanligt mycket och jag klev av. Fick en tid hos Team Fysiq idag och naprapaten vred loss en låsning med besked.
Tur är väl att rullskidorna finns när cykeln ställer till problem för benen. I morse var jag och Emmy uppe före morgonsoffan och tränade. Innan frukost dessutom. Vissa saker gör man mindre gärna om.

Emmy, som jag bor hos de två veckor jag är i Stockholm.

Tänkte svänga förbi Fredrik och hans kompisar, men Emmy ville hemsk gärna vara i tid till skolan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar